دسته بندی | کامپیوتر و IT |
بازدید ها | 61 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 5169 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 83 |
چکیده
معرفی ابزارهای مورد استفاده
مقایسه سیستم طراحی شده با سه نمونه ی مشابه
تحلیل سیستم با Uml
معرفی سایت طراحی شده
نتیجه گیری و ارائه ی پیشنهادات
منابع و مأخذ
ضمائم
چکیده:
سایتی که طراحی آن انجام شده در ابتدا تجزیه و تحلیل و
سپس بر اساس آن موجودیت های اصلی و ارتباط بین موجودیت ها مشخص شده و بر
اساس موجودیت ها و ارتباط بین آنها جداول مورد نظر طراحی شده است.
هدف
از طراحی این سایت سفارش غذا در کمترین زمان و عدم مراجعه حضوری مشتری برای
سفارش غذا و معرفی و تبلیغ این رستوران به شهروندان و همچنین ارتباط با
مشتری و استفاده از پیشنهادات و انتقادات برای ارائه خدمات بهتر است. مشتری
با وارد کردن مشخصات خود در قسمت ثبت نام سایت، عضو می شود و با ورود به
حساب کاربری خود از طریق این وب سایت می تواند بدون محدودیت زمانی و مکانی
محصول مورد نظر خود را در قسمت منوی سایت انتخاب کند و سفارش دهد و همچنین
در قسمت ارتباط با ما سایت، انتقادات و پیشنهادهای خود را با مدیر در میان
بگذارد و از زمانی که برای انجام این کار صرف می کند برای انجام کار دیگری
استفاده کند.
دانلود پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی با فرمت ppt و 90اسلاید تخصصی
تعداد صفحات | 90 |
حجم | 2607 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی
تبلیغات چریکی چیست و چگونه می توان از آن استفاده نمود؟
راه اندازی رستوران شاطر عباس ***بسیار عالی و کارآمد***
تعداد صفحات | 0 |
حجم | 117 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | zip |
دسته بندی | خدماتی و آموزشی |